onsdag 18 januari 2012

Nyloppat...

Idag var jag i Falun (igen) och hälsade på min sötnos Johanna. En loppis hann jag med (såklart). Det blev Myrorna den här gången. För det nätta lilla priset av 20 kronor blev jag ägare till detta...

 Ett så gulligt litet förkläde med spets.

Helt och fint...

Hög charmfaktor...
 
Ett par gamla galgar...

Gillar...
 
Sist (och minst) en liten flaska som fick en gammeldags etikett...

Jag följde med Johanna på hennes första besök på MVC. Hon fick ett preliminärt datum för bäbisens födelse den 20 September. Jag tror jag längtar nästan lika mycket som henne... Nu har jag ju börjat smälta nyheten lite också. Det ska bli alldeles, alldeles underbart! När vi gick på stan i Falun hamnade vi ju av en händelse på barnavdelningen på några affärer... Vi kunde ju inte låta bli att köpa några saker. Jisses, vad mycket gulligt det finns!

Titta vad sött...

Och den här söta lilla tröjan kostade bara 30 kronor...
...den var ju bara ett måste.

 Tack för idag!
Ta hand om er...

Kram Sonja

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli ett långt år för dig:-) hihi...
    Åh vad roligt! Jag kan lixom känna vad mysigt det måste vara att bli mormor. Nu blir ju jag farmor och det låter ju sååå himla gammalt att jag hoppas det dröjer liiiite till;-)Mormor låter ju betydligt yngre;-)

    Men man blir ju lite avis.... *snusa bebis* finns det nåt bättre??

    Suck att man inte va på myrornas idag då;-) Supergulligt...oxh billigt:-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Så mycket fint du hittade förklädet så fiiiiint!
    Och så söta barnkläder du hittade!!!!
    Hoppas du får en fin Tordsdag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera