tisdag 24 januari 2012

No 4...

Idag visar jag fynd nr 4. En helt underbart söt liten tvättkommod.
 
Så charmiga detaljer...





Det här vykortet skrev min morbror (tror jag, det kan ha varit min morfars bror också) när han var i Amerika och arbetade någon gång i början på 1900-talet. Jag är så glad att det finns bevarat och att jag har det i min ägo. Kolla in stavningen på good night...
 
Texten på draperiet vid badrumsdörren har jag målat med textilfärg.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har haft en toppendag!
 

Bamsekram från Sonja

6 kommentarer:

  1. Hejsan Sonja!

    Men oj, oj, oj - vad du har fyndat! Härligt!

    SÅ charmigt med vykortet! Kul att ha kvar såna saker med en historia bakom.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så härligt med mysiga fynd.Härigt vykort.Kramar Rita ♥

      Radera
  2. Hej på dig!!!
    Asså jag blir lite avis på dina fina loppis saker =)
    Så himla fint du har.
    Snö kram Från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jösses så mycket vackert du har!!
      Toppenfynd!!!
      Ska kolla igenom din blogg nu... :)

      Kram Tina

      Radera
  3. Kommoden var verkligen supercharmig! Så fin med hängarna på sidan där man kan hänga massa fint "lull-lull" :-)

    SvaraRadera
  4. Oj så vackert du har det! Ha en fin dag vännen!

    SvaraRadera