måndag 23 januari 2012

No.3...

Här har vi då fynd nr.3. En gammal dörr...
...med massor av spröjs.

Jag älskar charmiga gamla dörrar.


Med lite piff blir de ju en jätte fin inredningsdetalj...

Nu får den stå där mot väggen tills jag kommer på att jag vill göra något annat med den...

Julgardinerna sitter fortfarande uppe, men det lossas vi inte om...:-)


Här är halva min lilla nallesamling...
De bor i en gammal resväska...


Jahaja.. det var vad jag hade att bjuda på idag. 

Ta hand om er!
Kram Sonja

10 kommentarer:

  1. Halloj
    Jäk.ar vilken snygg dörr ..din lyckost hi hi
    De kan vi kalla fynd ;)
    Ha de så himlans bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hejsan Sonja!

    SÅåå fin dörr! Förstår att du är nöjd med den! Helt underbar!

    Och så fiffigt att ha nallesamlingen i resväskan. Det kanske jag "snor" av dig. Mitt nallegäng sitter på ett hörnskåp i vardagsrummet!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Åhh vilken fin dörr helt underbar!!!!
    Och så fint du har det!
    Ha en fin Kväll
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Jättefin, verkligen.
    Så härligt med gamla dörrar. Har en idé hur jag ska göra med en gammal dörr, vi får se om det funkar. Du får väl se det någon dag. Har så mycket i huvudet just nu,
    Gullig "nallesäng"
    Snart god natt
    AC

    SvaraRadera
  5. Hejhej!
    Ville bara säga att jag kikat in här! Så mycket mysiga detaljer du har hemma och ett fantastiskt kök!!

    Må så gott!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  6. Hej Sonja
    Så fina fynd du gjort.
    Fick en ide` när jag såg ditt tallriksställ
    Har ett står på vinden. Ska jag ta fram & lägga mina silverfat på. Klickade du på länken där jag köpte min sifon? Lisa har kanske fler kvar. Önskar en mysig Tisdag
    Kramiasr
    Sus

    SvaraRadera
  7. Gud vilka ideer du har,,,, Helt fantastiskt fint får du till allt....Och DU om någon borde verkligen skaffa dig lite mod och tro på dig själv för DU om någon har verkligen blick för det! Så ta och fixa lite självförtroende nu under 2012 och se till att din dröm om något eget blir sann.
    Men jag vet hur det kan vara med den där tron på sig själv ... men jag tycker mest det är trist när det gäller dig för du är ju så vansinnigt duktig på inredning och har VERKLIGEN blicken för Shabby. Jag tror på dig vännen!!!!!!!!!
    Nu är det bara du själv som lär skaffa lite tro oxå;-)

    Bamsekram Jenny

    SvaraRadera
  8. Nä alla har ju inte samma tur som du, fniss...vilka fynd du gjort! Dörren är heeelt undrbar, lite avis faktiskt, hihi! Meeen dom ska nog få fatt på gubben med lampan åt mig, han jobbar ju där så han måste ju tillbaka nån gång!

    Ha en fin vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vilket fynd. Du är ju helt otrolig. Du har så fint hemma hos dig. Bara ens komma på att släpa hem en dörr. Så häftigt.
    Ha nu en skön Tisdag.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  10. Så mysigt du visar. Och vilken charmig dörr.
    Önskar dig också en fin dag, kram Maria ♥

    SvaraRadera