måndag 16 januari 2012

Gokväll...

... i stugorna. Hoppas ni har haft en bra dag. Jag är inne i en period nu när jag vill så mycket men orkar så lite. Så det krockar lite där... Jag vill ändra om en massa här hemma. Jag har massor med idéer till pyssel jag vill göra. Jag har massor med möbler som jag vill måla. Men orken finns inte. Förstår inte varför jag är så trött periodvis. Det är sååå tråkigt när man vill men inte orkar. Någon som har några förslag på vad man kan göra för att bli piggare??? 
 
 Här kommer lite bilder från mig i alla fall...
Nya fönsterväggen i hallen...
 
 Doktorsväskan från lördagens loppis fick stå på min lilla pall...
 
 Hallen...
 
På andra sidan fönsterväggen...
 
Spegel, spegel...
 
 
Jag avslutar måndagens inlägg med ett litet citat:


Hemma är inte där du bor
 utan där man förstår dig...
 
Kram Sonja

 

2 kommentarer:

  1. Du har något att hämta i min blogg :-)

    //Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Å, jag gillar verkligen din fönstervägg! EN sån vill jag också ha.. undrar bara var?! ;0)

    Känner igen det där med massor av idéer men lite ork.. så är det nog för mig också just nu..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera