tisdag 10 maj 2011

Utebilder

Fotade lite ute igår.

 Utanför vårt köksfönster blommar det.

 Det är det här underbara trädet. Jag tror att det är sviskon.

 Vackert...

Utsikt från vår tomt. Det är så underbart att bo så här med hästhagar och ängar inpå.

Lite skog har vi också inpå knuten.

Grusgången och trappan ner till vårt hus.

Sådana här dagar kan man ha dörren stå på vid gavel. Härligt!

Mitt olivträd har fått komma ut i solen. Och vår lilla tomatplanta också.

Min lilla sockertoppsgran verkar ha klarat vintern fast det såg illa ut.

 Nej, nu ska jag ta och åka och handla lite. Det börjar bli tomt i kylskåpet...
 Ha en härlig tisdag!
 Kram Sonja.
 

9 kommentarer:

  1. Men åh vad fint ert hus ser ut att ligga!

    Hoppas att du får en fin dag!

    //Jeanette

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga foton du visar från er gård.. Här känns det som sommar men inga träd blommar än...
    Ditt förra inlägg med hjärtan tyckte jag om... Gillade speciellt hjärtorna på vita skåpdörrarna!
    Ha en skön dag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Så vackert du bor, underbara omgivningar, nu är den vackraste tiden här, ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  4. Ohhh så vackert ni bor med gröna ängar runtomkring, underbara bilder, det ser så rogivande ut.

    Det är en härlig tid vi har nu med allt som slår ut i blom, man skulle nästan vilja stanna tiden lite nu.

    Önskar dig en fin kväll. Kram Paula

    SvaraRadera
  5. Halloj
    Tänkte höra om du har lust att gå på ansiktsbehandling i hagaström på fredag kl 10oo,det är gratis,skulle vara kul om du ville följa med.
    Kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  6. Lika underbara bilder idag igen....ALLTSÅ....
    ser sååååååå underbart ut hos er!!!
    Ser fram emot nästa inlägg!!!!
    Ha det bäst å take care
    Kram ANNA

    SvaraRadera
  7. Hej va fint du har de!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Åh, så mycket fint du visar från ert hem och trädgård! Underbart att få bo så.

    Jag såg din spegel i ett tidigare inlägg, den som är från en gammal pigtittare. Jag har en EXAKT likadan spegel på hyllan i sovrummet! :) Den har också suttit på en pigtittare en gång. Lustigt. :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  9. Hejsan!! Hittade till dig via Ninnis blogg :-) Åh va det ser mysigt ut där du bor, påminner om Västbyggeby där mina svärföräldrar bor, eller ligger det nån helt ananstans? Själv bor jag i Valbo Centrum men letar hus i Valbo :-) Ha en fin dag!

    SvaraRadera