torsdag 8 december 2011

Äntligen...

Idag öppnade Panduro en butik här i Valbo. Som jag har väntat på det. Jag har alltid passat på att handla med mig saker från Panduro när jag har varit i Stockholm eller någon annan stad som har Panduro. Men nu kan jag handla när jag vill... Då kändes det ju liksom inte lika viktigt att handla en massa men några saker blev det ändå. De har ju så mycket kul...

Ett par stora änglavingar köpte jag.

Och två små fåglar som fick flytta in i min fågelbur.


Och så köpte jag den här söta slingan med små blad på Madam Nyberg här i Valbo ( fanns på Panduro också). Tänkte jag skulle göra något fint av den till jul.

 Nej, nu ska jag fortsätta måla på min lilla fönstervägg så den blir klar någon gång.

Må så gott!


Kram Sonja

6 kommentarer:

  1. Hjärtat är sött ! Din fönstervägg kommer att bli super !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du har handlat.Ha en skön kväll.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det kul att Panduro har öppnat, alltid hittar man nåt roligt där :-) Och att sen Clas Ohlsson också ska öppna känns superkul, det är en riktigt rolig och bra "allt-i-allo-butik" det!

    Fina vingar du fick med dig hem, såna har jag med, beställde från Panduro förut.

    Du, har du några "God Jul" vimplar kvar? Hur långa är de i så fall?

    kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    ÄR det SANT!!?? Har Panduro öppnat i Valbo! Jiiiihaa - snacka om lycka.. Jag som laddat för vår Uppsala trip i helgen och tänkt att jag äntligen ska få gå på Panduro (finns i Gränby centrum).. Men nu finns det alltså ännu närmare!

    Kudden som jag har i korgstolen kmr från H&M!

    Ha en fin kväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Problemet med panduro är bara att man vill köpa så MYCKET när man är där;-)
    hehe....

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Men å så kul,jag måste åka dit någon dag.
    Kram o ha en fin dag.
    Ninni

    SvaraRadera