onsdag 16 mars 2011

Ett "nytt" favoritskåp

Var och köpte det här fina skåpet idag.
 Jättefina detaljer. Tänk er det i vitt. Det kommer bli så fint. Jag älskar sådana här gamla skåp med blyinfattade fönster. Lite fix är det förstås innan det är klart. Men det här får nog bli ett senare projekt. Har en hel del annat att måla först. Jag har nog fått dille på skåp. Kan inte låta bli att köpa ett fint skåp om jag hittar ett. Maken har börjat vänja sig också. Han suckar inte lika mycket längre =). Men han är så snäll och hjälper mig med hämtning varje gång. Nej nu ska jag nog ta och måla lite så mitt skrivbord blir klart någon gång.

 Kram Sonja

1 kommentar:

  1. Ja det var fint! Jag fastnade speciellt för det blyinfattade fönstret i sin speciella form. Skåpet kommer nog att bli fantastiskt fint i vitt.

    SvaraRadera