lördag 6 augusti 2011

Hej allihopa...

... det var ett tag sedan. Jag är en urusel bloggare just nu! Känner ingen inspiration... Vet inte vad jag ska skriva om eller visa för bilder... Antar att många av er andra också råkar ut för brist på inspiration och idétorka emellanåt... Vad gör man åt det? Jag har känt så nästan hela sommaren. Jag tycker det är kul att blogga och super roligt med alla bloggvänner man fått. Förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaks. Det är väl bara att vänta...

Ja men, hur som helst så var jag och Rebecka i Stockholm och shoppade loss i går. Eller shoppade loss kanske var att överdriva. Jag köpte två kuddar, en kökshandduk och lite småpyssel på Panduro. 
  
 En kudde...

som fick ligga här...

Och en till kudde...
...som fick ligga i kökssoffan.

  Kökshandduken...

  ...ska jag nog ha som bordsduk istället.
Det funkar väl bra...


Jag är fortfarande rökfri, om det är någon som undrar. Fast jag är långt ifrån säker på att jag kommer att klara att fortsätta vara det! Gud vad jobbigt det är... Fast lite beröm får jag ju ge mig själv. Det är ju snart tre veckor nu... Kanske kanske kan jag klara det... Och tack igen för all peppning jag har fått av er här på bloggen. Det har hjälpt mig en hel del. 

Nu önskar jag alla en trevlig lördag kväll

Kram Sonja 
 

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga kuddar.

    Jag tror det är så för många, blogglusten försvinner under sommaren. Men tänk så många fina bilder man kan fota ute nu och sen ha till hösten. Det gäller bara att komma ihåg kameran.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så duktigt av dig att sluta röka.
    Mysigt i ditt kök, såå fint med köksoffan och kuddarna, me like.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Åhh så fint kök du har, toppenfina saker du shoppade.

    Joooo då du klarar av de här ska du se!! Vi finns ju här o peppar på dig.

    Blogglusten kommer komma tillbaka ska du se.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Snygga saker du shoppat loss på hi hi blev kanonfint i ursnygga kök :)
    Vet precis hur du känner dej ,man vill bara ge upp o ta ett bloss....men de är bara en stund de går ju över tillslut vet du gumman .jag lovar de smakar inte gott att pröva när man varit utan ett tag .
    Ha de så bäst o kämpa på :)du är sååå duktig.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du hittade! Hejja dig för att du fortfarander rökfri, superduktigt!!!

    Hoppas dagen blir fin.

    //Jeanette

    SvaraRadera
  6. Hello!!!
    Lovely pillows!!!
    Ha en fin Söndag!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!

    Så mycket fint du har hittat - och så fint du har det hemma, blir såååå avis! =)

    Känner igen det där med inspirationsstopp, känner lite likadant just nu faktiskt. Till slut hittar man ingenting av värde att skriva om. Jag funderar på att inte blogga lika ofta, kanske bara göra ett par, tre inlägg i veckan...

    Hur som helst; just nu har jag startat en liten utlottning hemma hos mig, för att fira att så fina bloggisar som du kommer och besöker mig. =) Kika gärna in om du vill vara med!

    kram kram ♥♥♥

    Psssst.... Jag tycker att du är så strong som klarar av rökstoppet! Det här fixar du, vännen. Har du satt upp några delmål? Om inte är det kanske ett bra sätt att peppa dig själv på? =)

    SvaraRadera
  8. Du är jätteduktig och det blir lättare och lättare.
    Kuddarna var jättefina! Jag känner igen Petunia kuddarna har dom själv:).
    Idag spöregnar det här riktigt innepysslar väder.
    Kramar

    SvaraRadera