lördag 18 juni 2011

Katten...

...har nu blivit hämtad av sin ägare. Det är en utekatt. Skönt för den att få komma hem till sina kattkompisar. Hoppas bara att jag inte har gjort något stort fel som tog hand om den. Enligt ägaren så blir den så tovig när den tappar pälsen och de har själv också klippt den. Jätte go katt i alla fall. Och jag vill bara förtydliga att jag har aldrig påstått att katten var vanvårdad. Det var förmodligen bara rent tillfälligt att den såg ut som den gjorde eftersom den tappat pälsen. Med facit i hand kanske vi skulle ha struntat i katten. Men samtidigt vet jag att jag inte skulle ha kunnat sluta tänka på den. Men nu vet vi  att den har det bra, det är ju det viktiga. Slutet gott allting gott. 

Det har blivit lite dåligt med inlägg senaste tiden. Inspirationen är väl inte på topp. Dessutom är jag så trött hela tiden. Det kanske beror på vädret. Grått och tråkigt. Nu ska jag i alla fall se en film med maken och bara mysa lite.

1 kommentar:

  1. Gott slut. Man vet ju aldrig vad som kunde hänt.
    ni gjorde trots allt en god insats för katten, slapp lida med tyngden.
    KRAM

    SvaraRadera