fredag 25 mars 2011

Men vad har vi här då??

Först vill jag börja med att varna känsliga läsare för starka bilder...
Innanför den här dörren är det ingen vacker syn. Men vi kikar väl in då...
 
 
KAOS!
 Egentligen vill jag ju inte visa detta rum, som ni kanske förstår.
 Helst vill jag blunda när jag går in här. Jag har inte brytt mig om 
 det här stackars rummet. Men nu är det hög tid att fixa iordning det.
 Därför tänkte jag att ni kunde få vara med från början. 
 Vi använder rummet till en hel del faktiskt.
 

 Det är datorrum...
 
 Musikrum...
 
 Pysselrum...
 
 "Gästrum"... Äldsta dottern sover här när hon hälsar på.
 
 Dessutom tjänstgör det som någon slags förråd, som ni ser.
 Nej, nu är jag trött på detta kaos. Nu ska det bli fint här!
 Det första jag ska göra är att röja ur hela rummet, 
så att jag kan börja från noll liksom.
Vart jag ska göra av allt vet jag inte, men det löser sig nog.
 Återkommer med bilder när det är tomt.
 Fortsättning följer...
 
 Ha en alldeles underbar dag!
 Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Det blir skoj att följa med förvandlingen.. Får ofta energi genom bloggen att fixa klart... Ja vill alltid lämna lite på hälft...
    Vad skoj med det som du skrev till mej !
    Ett tips om du vill ha att bilderna kommer inom ljusa rutan , så då du har
    verktyget nere i högra hörner gå in och så sparar du på nytt så krymper fotona... Hade problem med det i början innan jag fick hjälp... Men nog kan man ju låta dem gå över rutan... EDet är ju bara hur man vill ha det !
    Skönt veckoslut till dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset med bilderna. Jag ska försöka fixa till det. Ja, det är sant att man får extra energi genom bloggen att fixa hemma. Jag är jätte sugen på att sätta igång med rummet nu.
    Trevlig helg. Kram Sonja

    SvaraRadera
  3. Hej..,vilkenn jättefin blogg du har...,kändes direkt att HIT vill jag igen.....
    Å va spännande att följa det nya PROJEKTET!!!

    Ha en skön kväll..
    mvh ANNA

    SvaraRadera
  4. Hallå där, vad roligt att du tittade in, ser fram emot vad du hittar på med rummet,. ser at du kommer från Gävle, har bloggträff hos mig den 14 maj och en bloggare kör från Gävle ner till mig, kanske du är intresserad utav att komma, ha en fin helg, kram

    SvaraRadera