lördag 19 november 2011

Linneskåp...

Nu har jag äntligen målat klart linneskåpet. Jag är så nöjd med det.

 Fina detaljer...

Jag skulle egentligen vilja ha det kvar men jag har insett att det helt enkelt inte får plats. Där det står på bilden ska våran soffa stå...  Tänkte att i sovrummet uppe blir det ju perfekt. Men tji fick jag. Jag, maken och dottern kämpade som djur för att försöka få upp det för vår smala lilla trappa till övervåningen. Men vi fick ge upp. Det gick inte. Så om någon är intresserad så är det till salu för 1900 kronor. 


Det vita bordet som jag målade för ett tag sedan är också till salu.
Pris 1200 kronor.

Mejla mig på sonjawahlman@hotmail.com  om du är intresserad.


Ha en trevlig fortsättning på helgen allihopa.

Kram Sonja

7 kommentarer:

  1. Hej 1 det låter inte dyrt ! Så fina dina möbler blev.. Så mycket annat härligt du gjort i tidigare inlägg !
    Ha en skön helg!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jättefina möbler, synd att du inte har plats för dem. Tyvärr har jag samma problem som du, har linneskåp och snedklaffbyrå från min farmor och farfar som helt enkelt inte ryms i huset, trist.
    Önskar dig en härlig lördagskväll!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen!

    Så fina möbler du har målat.. Säger som Emma - tyvärr har jag inte plats för mer.. skulle nästan behöva bygga ut...

    Ha det fint!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh va trist att det inte fick plats.. var ju helt grymt fint!

    Älskar oxå dessa vackra detaljer:-D

    Ha en fin söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. morgen sonja
    traumhaft schön dein blog.
    vorallem dein header ein traum.
    grüässli daniela

    SvaraRadera
  6. Snyggt blev det verkligen. Ska försöka komma på lördag och kolla in pysseltjernas komers. Ha en bra dag! Eva-Lena

    SvaraRadera
  7. Vilket fint linneskåp och va fint det blev i vitt!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera