lördag 15 oktober 2011

Soffbordet...

...har nu blivit vitt.

Först målade jag det ju svart...

Sen målade jag det vitt tre gånger...

Och till sist "shabbade" jag det...
 Det blev super fint.

Ja, nu börjar det bli riktigt kallt här hos oss. Minusgrader och frost på morgonen.
Men visst är det vackert...

Alla årstider har ju sin charm... även om sommaren förstås är min favorit.

 Några blommor biter sig envist kvar i min trädgård.

Och vissa har till och med fått knoppar...

Ha nu en trevlig fortsättning på helgen.

Kram Sonja.

8 kommentarer:

  1. Åh så fint det blev!
    Kram från Emelie

    SvaraRadera
  2. Bordet blev kanonfint :) Men jag gillade det som svart också, men man måste ju välja. Ha en bra lördag! Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Hej
    Så jätte fint det blev,ni kan komma och kika på dom små valparna när ni vill,dom är så go så det är inte klokt,men det är bråda dagar med mycke jobb,men kul är det.
    Kram så ses vi.
    Ninni

    SvaraRadera
  4. Åh vad underbart fint det blev:-) Det bordet skulle gärna få flytta hem till mig;-)

    Vilka fina bilder du tagit <3

    Trevlig lördag... Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga höstbilder du delar med dig av idag! Å bordet blev ju bara för fiiiiint :) Trevlig kväll på dej, Kram Tilda

    SvaraRadera
  6. Bordet blev ju jättefint i vitt,bordet i sej är ju helt ljuvligt med mönstrerna på benen..
    Ha en bra dag...
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  7. Underbara höstbilder :) och bordet blev ju kanonfint som vitt, hoppas du har en bra dag, kram

    SvaraRadera
  8. Så fint bordet blev! Det gjorde du bra. Dina bilder på hösten är verkligen härliga! Gärdesgårdar är lite ljuvt romantiska, om du frågar mig. Skulle vilja ha en hemma i trädgården.
    Mariette

    SvaraRadera