tisdag 5 april 2011

Gamla brädor

Jag gick på "upptäcksfärd" i lillstugan bland all bråte.
 Hittade några gamla brädor och ett "fack" som jag köpt på loppis någongång.
 Jag har en idé om vad jag ska ha brädorna till. En har fått bli svart. 
 Det lilla "facket" målade jag också svart. Sen ska det få några lager vitt också.
 Ni får se vad det blev sen när det är klart ( om det blir som jag tänkt ).

Köpte en pärlhyacint (heter de så??). Så söt...

Och krokusarna har slagit ut. VÅÅÅR...

 Ha en skön tisdag kväll.
 Kram kram kram...

5 kommentarer:

  1. Spännande med projektet. Hihi ja det är en pärlhyasint, de är så fina. Hoppas du haft en skön dag. Här försvnn solen yidigt och nu känns det som om det ska bli regn.
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Åhhh kan knappt bärga mej!!!!
    vad har du på gång!
    kram kathrine

    SvaraRadera
  3. Så gulligt du har det i fönstret! Mmmmmmm.

    Ska bli kul att se vad det blir av det.

    Kram J

    SvaraRadera
  4. Spännande att se vad det blir !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Visst hade det varit skoj att kunna virka! Jag är helt enkelt värdelös på allt som heter sy, virka och sticka. tror att det beror på att min mamma är helt fantastisk på allt sånt så jag har aldrig behövt lära mej. ( Och för att hon skrattar åt mina verk när jag nångång försöker... )

    Kramen J

    SvaraRadera